Andra jippot denna sommar :)

Då var den här dagen slut snart också..Jag och Johan gjorde en rajd tidigare, innan vi gick ner till Hamnen. Där träffade vi Emma och Peter vid trappan :) (Vi var först dit) Yes! ;)
Där knallade vi och jag tror att vi alla väntade på att liksom komma fram till spektaklet, men det fanns inget sånt? Det var kasst. Båtarna var väl fina, skönt att komma ut lite iaf.. Det fanns någon clown där och så.. Stand up bjöds det på, men det var mest pinsamt. Ett  tält där det inte fanns en enda sitt plats, så efter en och en halv timme gav vi upp och gick hem, mina ben bar inte. Men nu när jag kom hem såg jag att en kompis spelar ju där klockan 23, hade varit roligt att se men det blir nog inget av. Har msnat med mammsen och visat hur webkameran fungerar :) haha.. Det var roligt!
Mitt i vimlet mötte vi Sophie och Matte, med lilla Isabell och sen dök Anders upp, han var på lyset ;) kul!

Lite bilder..



Det såg ut att vara mycket folk, mysigt och skoj, men det var inte som det såg ut :P



Men häftiga skepp hade dom tagit dit iaf :)



Vi hittade Robert som stod och sålde båtar..



Men dom var i dyraste laget..



En super lång clown som gillade att bli fotograferad..



Och en galen clown som retade gall feber på Johan ;)



Emma tog kort :)



Många myste i sina båtar..



Isabell var ivrig att köra sin vagn ;)



På vågen tillbaka hittade jag på min "chef" i en av båtarna, dom bjöd på lite skratt :)


Det var trevligt att komma ut iaf, men jag tyckte att den där festivalen var lite av ett Jippo.. Inget att hurra för.
Nu ser vi tv och har lite halv tråkigt. Johan vill ha datorn så jag får mot min vilja lämna över ;)
Imorgon anländer Linus Gävle, kanske blir det lite liv i lådan nån dag här då :)

Ha de bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0