Ny vecka igen..

Då var det måndag och ny vecka.. Jag vaknade av att det var så sjukt varmt i sovrummet, men insåg sen att det var feber och inte värmen :S Annars är allt på topp här hemma, Vi har nyss kommit hem från sjukan, grabben tickar uppåt på vågen... Som tur är :) och det knallar på bra. Vi har varit och handlat hem lite förtäring och nu är Johans pappa här och hälsar på, som vanligt när han kommer sover Theo :/ Det är så typiskt..

Ikväll blir det älgkötts middag :) Mysigt, om bara kroppen kan stänga ute febern :S

Igår fick jag ett paket av Johan. Blev väldigt chockad, det var ett otroligt vackert halsband med plats för gravyr, så imorgon om tiden och vädret tillåter ska ner på stan och fixa det.




Imorgon ska vi på kalas. Johans syster son fyller år, och hans  brordotter har ju nyss fyllt också, Olivia :) Så det blir lite kalas :P Och äntligen får vi hem den andra bilen också, gamm forden ryker idag, tack och lov.
Det blev en härlig sommar dag idag :P Torsdagen närmar sig och därmed hemgång till Ramsele. Ska bli härligt.


Lia hade skrivit på FB att hon kände sig som en blandning mellan Zeb Macahan och Dolly Parton, jag googlade och förstår presic vad hon menar ;)

   +  



Bild från gårdagen.


Andreas, Ronja och Theo :)

Nu kom Emma och hälsade på så jag ska vara lite social.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Gud va Theo är söt!!! Blir han en modoit eller brynäsare?

2009-08-24 @ 16:41:22
Postat av: MammaGerda

Åh vad jag längtar efter att få träffa Theo! Och er såklart! Ska se om det går att ordna när M är ledig igen =)

2009-08-24 @ 22:19:51
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud vad bra att ni fick en babyvakt! Det är en superbra grej! Har använt vår hur mkt som helst! Längtar tills ni kommer och vi får träffa Theo!!



Kram

2009-08-26 @ 19:08:14
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Lelle

Pia hur kan du ens tänka att THEO ska bli brynäsare. Dä få räcka mä johan, Men dä ä en jävligt bra grabb oxå. Nä nu börjar järntvättningen,

2009-08-27 @ 22:38:32
Postat av: em

Given modoit enligt mig! Dock har fadern en annan åsikt. Haha

2009-09-01 @ 13:17:04
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0