Public Enemies

Johan slängde ihop en super god makaronilåda till middag efter att vi tömt förrådet på gamla stället.
Sen blev det en power nap innan vi begav oss ner för att se bio :) Dock var det fullsatt på "Sommaren med Göran" så vi fick gå på en annan. Det blev Public Enemies med Jonny Deep. Super bra tyckte jag.
Det var väldigt varmt inne i bio salongen bara så jag och Johan flämtade av lycka när vi fick komma ut i luften :)

Ska strax knoppa och imorgon ska vi till barnmorskan, samma dag som beräknat födelsedatum.. Men ännu inte ett tecken på att någon ska komma, så vi får fortsätta vänta.. Dagarna blir långa nu igen när Johan jobbar :S men snart kanske han kan få vara hemma ett tag :) Men då blir det knappast någon "ledighet" ändå :)
Jag får sova bort dagarna som jag gjorde idag ;)







Nä, nu är det läggdax..
Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

hoppas h*n kommer ut idag! =)

2009-08-03 @ 07:36:39
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0