Ovänat besök..

Jag kom nyss hem från apoteket, har införskaffat vätskeersättning  vilket verkligen behövs, efter den här dagen :S
När jag stod i köket hörde jag ett konstigt ljud.. Gick in i vardagsrummet och såg att det var en skata mitt golvet..
Den såg vidrig ut.. Försökte fösa ut den men den lixom gick till attack så tillslut tänkte jag att jag tar ett lakan och kastar över den, och när jag gjort det så visste jag ändå inte vad jag skulle göra sen? Ville inte gärna ta i den, varken med eller utan lakan runt, den såg så elak ut.. Drog försöktigt av det där lakanet och försökte sen jaga den mot balkongdörren..
Tillslut efter en stund gav den upp och flög ut samma väg som den kom in, men vilken chock.. Nu har jag dörren stängd så ingen fler kommer in :S Johan bara skrattade när jag berättade för honom :)

Han skulle också blivit skraj, det lovar jag.. Hoppas det händer honom också! ;)

Ska ta tag i dom där rören på toaletten strax. Har ätit ravioli till lunch, ingen favorit kan jag lova.. Det utstrålar verkligen "Jag är dyngbakis och sitter och svettas utanför ett tält och äter kall ravoli från Euro Shopper" Men det gick ner iaf. 

Kollar på Oprah just nu, det handlar om den lilla flickan Madelene som försvann för några år sedan.. Jobbigt att titta på, men intressant.. 

Åter till dagen! 


(Den här var söt i jämförelse med den som hälsade på mig)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0