Nu har dom åkt..

Nu har pappa och Fanny åkt. Vi åkte en sväng på marknaden, käkade liteär  och med dom där två strul pellarna blir det inget annat än kaos, men det är ju roligt det me :) haha.. Pappa får ju semester om en vecka igen så han kommer kanske tillbaka inom kort.

Jag väntar på att Anders ska höra av sig, ska hjälpa till med lite förberedelser inför hans fest imorgon.

Efter att ha varit på marknaden i två timmar, i 30 graders hetta var det ganska härligt med en iskall dusch :) Nu är jag på topp igen.. Men ska ta en tupp lur på soffan ändå och se om Johan kanske hinner hem innan Anders hör av sig ? :)
Det är verkligen sommar värme här igen.. Harnäs ligger varmt om hjärtat sånna här dagar, men jag vill ju inte åka dit ensam så det får vara, håller mig i skuggan så länge.

Den här dagen flöt ju på ganska fort ändå.. Och nu är det helg vilket innebär att Johan kommer vara hemma :) Weeee!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Weronika

Känner du för sällskap i Harnäs lr någon annanstans så e de bara att ringa. Kram kram

2009-08-07 @ 23:39:01
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Weronika

Känner du för sällskap i Harnäs lr någon annanstans så e de bara att ringa. Kram kram

2009-08-07 @ 23:39:28
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0