Mörbultad...

Tredje natten med dålig sömn tar ut sin rätt, jag känner mig mörbultad!
Tanken är bad idag men jag vet ärligt inte om jag orkar.. :S Johan ska till Matte och riva.. Jag får se hur det blir..
Igår åkte vi upp till Anders och hjälpte till med bord och stoar och kollade läget, sen blev det middag här hemma med Emma och Peter. När vi ätit och surrat klart åkte jag och Johan till hans pappa. Där fanns en helt burk med plockade krusbär bara till mig :)  Det var just vad jag ville ha!

Natten har som sagt gett allt utom sömn. Johan sover som en stock och jag funderar på att gå ut en sväng, kanske har han vaknat när jag kommer sen?

Ikväll ska vi till Anders iaf, grilla och njuta.. Hoppas man hinner med en lite power nap innan..
Vi skulle åka till Johans mammas grav igår kväll, när vi kom fram var det verkligen inte läge att gå in där, det var sånna där gräsvattnare överallt som sprutade ut vatten. så att komma till graven utan att blir dyngsur hade varit omöjligt. Vi åker dit idag istället och hoppas att dom är avstängda.

Hoppas ni får en bra dag i solen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0