Lördagen

Lördag i dag.. 

Vi har inte gjort så mycket egentligen. Varit på Johans firma och tvättat bilen, efter många och långa disskutioner kom vi fram till att på måndag kanske det är dags, Ibland får man prioritera..  Det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Dagen har bara försvunnit. Jag fördriver tiden med att tvätta just nu, Johan är hos Lars och kollar fotboll.
Får se hur denna natt vill att jag ska sova? Men jag känner mig inte så trött.
Hemma är det fullt drag med kräftfiske och spelmanstämma. Trist att det ska vara så kallt för dom.. Men det blir nog trevligt ändå. Lite vin värmer ju kroppen på dom flesta.

Har haft lite telefon kontakt med min rådgivare idag, Jessica :) blir som mer avslappnad av att prata med henne för hon får in humor i allt och då behöver man inte vara så jävla rädd och främmande för det som komma skall :P  

Här har det varit kanon väder fram tills nu, nästan så jag tror det kommer regna.
Tråkigt för dom som ska på Marinfestivalen isf.

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Nu väntar jag med spänning efter en uppdatering ;)

2009-08-16 @ 11:22:11
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Lelle

Grattis till lill pöjken och tack för bilden.

2009-08-17 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0