Lördag...

Då var det redan lördag.

Det var skoj att Olivia här igår :) Hon åkte hem vid 21 och då åkte jag och Johan och hyrde en film. Som bara jag såg såg, för efter 30 minuter läg någon och snarkade brevid.. :) Filmen slutade inte förns 01 så det blev ganska sent.
Idag var jag uppe vid halv nio, Johan ov timmar längre, verkligen inte varje dag det händer..

Vi har donat här hemma. Harry har varit hör och druckit kaffe och nu väntar jag på att Pappa, Fanny och Farmor ska komma.. Dom borde vara här närsomhelst nu.. Vi ska ut och käka.
Köpte den efterlängtade pincetten idag.. Så nu ska här noppas ögonbryn. Johan ska göra slingor i mitt hår (hur jag nu har lyckats kunna våga ge han det förtroendet) ;)
När det är gjort är jag helt klart för att framkalla barn :) Vädret är konstigt och huvudet tungt, jag tror det skulle behövas åska.. En rejäl skur, så vi får tillbaka en vettig luft?

Vad det blir ikväll har jag ingen aning om? Tips? Kanske bara en lugn hemma kväll (igen?) :)

Ha de bra..

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

oj oj vad du donar med dig själv =)

2009-08-01 @ 16:45:16
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0