En veckas övertid..

Då var det måndag, ny vecka och jag har jag har gått över tiden en vecka percis idag, får se vad dom säger när jag ringer imorgon. Förhoppningsvis något hoppfullt.
Vi var helt slut igår kväll efter att ha städat lägenheten. Låg tysta i varsitt hörn på soffan...
 
Idag är det bara skåpluckorna i köket och rören på gäst toaletten som ska skrubbas sen är allt klart =) Härligt!
Planer för den här veckan lyser med sin frånvaro :) Ganska skönt att det är så också, blev en ganska intensiv helg så nu blir det lite mer "ta dagen som den kommer"..

Läste aftonbladet igår, (det händer verkligen inte ofta) och ser en nyhet där Ramsele näms, inte i någon roligt nyhet, det var en drunkningsolycka förra veckan. Tråkigt att det ska behöva hända något sånt för att lilla Ramsele ska platsa i Aftonbladet.


Nu ska jag sätta igång med dagens sysslor..

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Var det inte typ nåt mord som begicks där förut? Nånting var det iallafall...

2009-08-10 @ 11:08:48
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0