En sväng till Bomhus..

Tisdag idag..

Igår när Johan åkt kom Hanna hit, det var trevligt.. Men tiden gick så otroligt fort så just när jag skulle ställa fram fika ringde grabbarna och sa att matchen var klar.. Får bju på det nästa gång ;)
Jag följde med och hämtde dom. Lars var också med. Gävle hade vunnit med 2-0 (kors i taket) I bilen frågade Lars om vi ville följa med till deras radhus, jag blev lyrisk för alla pratar om hur fint dom har och jag hade inte varit dit tidigare så det blev en sväng upp till Bomhus. Och "ryktena" ljög verkligen inte, det var hur fint som helst där hemma. När vi kom vaknade Malou också så vi fick se hennes söta tryne :) Hon är ett charmtroll :)
Verkligen trendigt, och en fin stor uteplats, hemtrevligt.. Tiden rann iväg fort där också och vipps var klockan kvart över tolv. Så det blev hemgång.. Somnade ganska fort efter det. Fick lite mer tips på vad jag kan förvänta mig av BB och tiden efteråt. Kändes ganska bra, man vet ju inte så jätte mycket och Lina hade mycket tips på lager :)

Idag vaknade jag inte förns halv elva när Johan ringde och väckte mig. Jag tror han är less på jobbet nu.
Han frågar flera gånger om dagen om det inte känns något, och jag säger varje gång till hans besvikelse nej..
Inte ett enda tecken. Tänkte på kommentaren som (Linnea) lämnat. Det gav ju lite hopp igår ;) Men inga värkar kom..

Idag tror jag att vi ska ut till Siba, om jag får bestämma. Sen till Johans syster för att hälsa på.. :)

Men nu ska jag se mig om i världen.. ;) Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0