Dagarna hemma...

Pust, äntligen hemma..

Vi har suttit i bilen hela dagen känns det som, men det har vi ju inte, vi har pausat x antal gånger.
Jag har varit hemma i Ramsele, det var super härligt att komma hem. Theo åt dock penecelin så det blev väldigt lugna hemma dagar, men det var helt ok ändå. Han blev uppvaktad från alla hålla och kanter och bugar och bockar för alla fina presenter :P

På lördagen åkte vi till Kvarbacken för att fira Jessicas 25 års dag, det blev en mysig lugn kväll med god mat och massa skratt.. Och idag åkte vi tillbaka. Känns skönt att ha landat. Blev som dagt många mat och blöjbyten stop men vi stannade och tog en lite längre paus i Hudiksvall där vi hälsade på Sebben. Det var trevligt. Han bodde verkligen fint!

Imorgon ska vi försöka ha städ dag, bvc kommer hit på besök på Tisdag :S Pirrigt. Ska ner på stan och hämta hem mitt halsband också som nu är graverat :)




Mira som tagit väskan och är på språng :)



Playdo deg, Jessica och Tim leker ;)




Fina kusin. Men jag fick som inte med magen :P




Jag fick ett kort av Jessica, det är min mamma och moster men det ser ut som jag och Jessica när vi var små, det är så synd att vi inte har ett kort på oss..





Sebben och Theo



Nu känns det som att det är dags att inta sängläge.. Mina ögon sviker mig.

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Synd att jag inte hann träffa er! :/



Mamma säger att du är jätte lik Anita när hon var ung ;)

2009-08-31 @ 06:47:15
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: MammaGerda

Äter Theo pencilin? För vad? :/

2009-08-31 @ 08:51:47
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Stort grattis till lille Theo,, super gullig.. Hoppas att allt flyter på! p.s jätte fint kort på Sebben & Thea. Kramar Matilda

2009-08-31 @ 17:48:10
URL: http://mammamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0