3:e augusti..

Då var beräknat förlossningsdatumt här och jag mår bättre än vanligt.. Inte ett enda tecken på att någon bebis skulle komma. Elisabeth har gått över en vecka nu, hon skulle haft den 25.. Så det kan ju som sagt dröja. Dagarna blir en kamp mot klockan och om jag ska vara helt ärlig så börjar nevositet krypa fram så det vore verkligen skönt att få det gjort :)




Idag ska vi till barnmorskan för sista gången då.. Sen tar sjukhuset över som jag fattat det. Jag kollar lite tv, ByggMax reklamerna är verkligen urlöjliga... Mamma är på semester i Ulvön ett par dagar och Fanny och Pappa är i Stockholm och roar sig.. :) Kul för dom ;)

Idag händer inte så mycket. Ska ta tag i några kartonger på gästrummet. Johan blir så fruktanvärt stressad över att alla rum inte är klara, jag känner tvärt om, ingen stress.. Vi kommer ju få det klart. Men han har helt rätt i dom där lådorna, dom är väldigt ivägen om det skulle komma någon natt gäst.. Och cd skivor och böcker lyser med sin frånvaro..

Från och med Torsdag blir vi utan dator också, på gott och ont. Känns inte som någon katastrof, kanske ganska lagomt egentligen, meningen är ju inte att jag ska sitta vid datorn den första tiden vi har den lille här ändå. Anledningen är att jag av misstag förstörde Johans dator och därför har vi ny Fannys, och hon flyttar till Piteå och ska ha den med sig.
Vi införskaffar en ny i slutet på månaden istället så ingen större skda skedd.. men det blir nog lite lessamt ändå ;)
Får utnyttja dom här dagarna till max :)


Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Ingen bäbis ännu ?? Jag ringde faktiskt till Anita och hörde mig för lite, sen går det ju bra att läsa här. Lycka till framöver. Hoppas det blir snart. Kram.

2009-08-03 @ 10:33:57
Postat av: Linnea

Om det är till någon tröst så kände jag inte heller något på morgonen på mitt BF, men på kvällen satte det igång och kvällen efter är hon född :) Jag håller tummarna för att bebisen tittar ut snart, så ni slipper vänta mera! Kram!

2009-08-03 @ 11:06:11
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0