"Vilken härlig dag"

Det har varit en härlig dag


 

Lunch med pappa på stan och ett raggar varv runt Gävle. Sen hoppade jag av hos Emma och åkte ner på stan med henne stället. Hon bjuppade på fika och vi gick i affärer, pratade skit och göttade oss :)
Efter det ringde bossen och bad mig jobba. Jag tackade gladeligen JA !
Kollade upp lite priser för färg och klippning så nu ska jag göra en sommar förändring snart!
Ska bli härligt! Man känner sig ganska moloken denna årstid så det blir skönt att förnya lite!

Fick ett brev på posten idag också, av en vän <3 det var så kul! Jag ska svara imorgon. Betydligt mer personligt än ett mail och det är så roligt att få annat än reklam och räkningar i den där lådan :)  
Jobbet gick kanon bra och jag knallade hem till en lagomt mysig sambo som jag hittade naken i garderoben.. Haha som jag skrattade.. Har ju hänt att jag haft med mig någon hem ibland och han blev skraj när han hörde nykeln i dörren så han gömde sig där inne.. Ett gott skratt förlänger livet!

Nu ska jag inta sängläge och padda mig lite mera.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Hahahahahaha, kan se det framför mig!

2009-04-21 @ 22:59:29
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Cissi

hihihi

Men lille Johan, inte gömma sig i garderoben! :-D

2009-04-22 @ 10:36:56
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: Caroline

Hahahaha,!! Jag håller med "MammaGerda" jag kan se han framfr mig :p å gud vad jag hade skrattat om jag var du :p

2009-04-22 @ 18:01:03
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0