"Vad va de jag sa?" ;)

Nu är jag hemma igen och har släng i mig en tallrik fil med äpplen. Det var super skönt och kul att åka och simma..
Vi simmade i 45 minuter sen glassade vi runt i utomhuspoolen och bubbelpoolen och skvallrade lite. Lovisa är väldigt lättsam att umgås med och det blir ett och annat skratt :)

Elementet som skulle målas tog Johan tag i.. Efter fem minuter och några av hans kommentarer ville jag bara säga "vad va de jag sa" haha.. Men jag höll mig, han är ju duktig som vill att allt sa vara så bra som möjligt och det blev faktiskt skillnad, det blev vitt och fint :)

Inatt kommer jag sova gott, det känns. Det var inte igår som jag rörde på mig annat än promenader och simning är verligen det optimala, det ska göras om! Lovisa åker hem till Skellefteå imorgon och blir där i två veckor, men sen så..
Nu ska jag göra mig redo för sängen! Imorgon är det nya tag och sista rycket här hemma, matte lektion och lite jobb på bryjan.. :)

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Anita

Bra hyresgäst??.

Pussar

2009-04-02 @ 08:41:36
Postat av: MammaGerda

Jag tycker det är ganska kul att måla element :P

2009-04-03 @ 11:06:01
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0