bilder

Nu har jag kört Johan till fotbolls matchen och är hemma igen.. Försöker inbilla mig att jag är pigg, men det går inte så bra. :) Såg även att visningen inte är imorgon utan på tisdag.. Så går det när man lyssnar på Johan och inte kollar i sin egna kalender ;)
Han ska iaf laga dagens middag som tycks bli bacon sås med pasta :) På tisdag kommer antagligen pappa hit.. Då blir det lunch på stan. Jag måste hitta något som gör att jag slutar bita på naglarna. I 22 års tid har jag gjort det nu.. Har inte direkt störts av det (förutom dom i min omgivning) ;) men nu har det gått för långt, jag får onda sår på nagelbanden. Det jobbiga är att jag gör det helt omedvetet, har provat allt som går känns det som, men inget biter.. Inte ens prat om alla bakterier.. Jag är en gnagare, men hur göra för att slippa.. Märker att jag biter som mest om jag är lite nervös.. men jag gör det ju i princip jämt, mer eller mindre och det är ju inte fräscht, det påstår jag inte men jag kan bara inte sluta. Speciellt inte nu, när jag inte snusar längre heller.. Ett problem att ta tag i kanske?

Nä nu får klcokan ta och bli 17 så jag får något att göra :)


Vi väntar på bussen i solen :)


I bussen på väg mot båten..


Kristin och Micke


Johan och Micke, förfest i hytten


Jag och Emma


Lena och Jonas


Johan och Jag


Dagen efter bild.
Jag var mycket glad att jag varit nykter och att våran hytt var ren :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul värre =)

Härligt att det blev lyckad, tänkte på dej igår som skulle vistas där nykter, men dom flesta gånger går det ju galant att vara nykter som tur är. och som sagt, det är otroligt skönt att vakna upp dan efter ;) Nästa påhitt hakar vi också på =)

stor kram

2009-04-19 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0