Johanna

Kvällen igår sumeras: ROLIG!
Jonas kom ner och laddade hem ett program till datorn, Johanna lekte:




Många skratt blev det iaf :) Johan kom inte hem förns halv tolv och jag och Johanna somnade (för mig) ovanligt sent ;) Men va sjutton, det är ju inte varje dag man har besök :)

Idag har jag träningsverk, ganska härligt :P haha
Vi ska käka frulle och gå bort till seglet och hämta ett paket som kommit, sen får vi se. Johanna börjar bli sjuk! Det är för att honsover för lite ;) haha..



Summan av kardemumman är det är skoj att ha Johanna här.. =)
Nu ska jag agera..
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, vilken rolig bild !

2009-04-08 @ 18:56:32
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0