Torsdag

Kanon väder ute och jag tog mig upp i tid :)
Ska knalla på brynjan innan det blir lunch med klassisarna på komvux och därefter matte..
Ikväll är det jobb, och teater! Johan är i Norrtälje så han blir förmodligen sen hem.
Jag ska boka klipptid och borde diska men jag skiter i det, för Johan borde väl också diska? ;)

Igår var jag på LÅNG promenad med Lovisa i två timmar. Vi gick runt och kollade på "gräddhyllan" i Gävle, det finns många otroligt vackra hus sen vandrade jag hemåt och somnade gott..

Nä nu måste jag få något gjort! Ha de bra..

Kommentarer
Postat av: Caroline

JA! Han ska också diska :p Det är viktigt :p

2009-04-23 @ 18:38:23
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: MammaGerda

Gräddhyllan?

2009-04-23 @ 19:41:16
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Johan

Den där roliga disk frågan.. Nej jag diskar väl aldrig, tror nog aldrig jag har gjort det någongång? ;) Nej men det var ett fint hemvälkommande när man kom hem från ett tungt arbete nere i norrtälje ;) haha. Puss

2009-04-23 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0