Tisdag!

Idag blev det en sån där dag som ska stressas igenom. Jag ska hoppa in i duschen och sen ner på abertsförmedlingen, har inte så gott om tid eftersom jag ska ut i skolorna med Robin och göra lite reklam, efter det är det matte lektion som jag INTE får missa eftersom jag missar torsdags lektionen, sen är det yoga, som säkert kommer vara väl behövligt efter en fullspäckad dag. Men det är skönt också, att ha saker att göra :)

Igår hälsade vi på Johans pappa, det var 18 grader ute även klckan 20 på kvällen så vi kunde sitta på uteplatsen. Härligt!
Jag fick all tvätt tvättad igår, men torkrummet är världelöst så allt hängdes på tork i lägenheten så det ser otroligt rörigt ut här hemma igen :P Får ta tag i det ikväll, när jag också ska packa inför lägret. Ser verkligen fram emot att få komma bort några dagar.

Igår blev vi bjudna på 25 års fest, den 6 Juni. Ingrid fyller år och det ska så klart firas :) Roligt!
Jag ringde min chef angående mitt jobb igår för att höra hur det blir i sommar. "Jo det ser bra ut, du är schema lagd till den sista juli" Stop och belägg. Tänk att man alltid ska behöva dubbelkolla folk! Jag sa som det var att jag hade bett att få schema till 10 juli, tyckte det räckte och att jag sen kan gå som vikarie och behålla rätten att säga nej om dagsformen inte är som den ska. Känns lite väl häftigt att jobba inom vården ända till tre dagar innan en ev förlossning? Hon kollade i mina papper och sa att det stämde "Vilken tur att du ringde, annars hade hela sommar schemat sruckit".. Ja vilken tur att jag ringde.. Fel och kolla i alla papper istället för att gissa? Men nu är det löst iaf.

Nu borde jag sätta fart så det blir något gjort!

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0