hem ljuva hem

Nu har jag fått nog. Ska det behöva gå nästan 4 månader mellan varven jag är hemma, det är på tok för länge. Så känner jag säkert bara för att vi snart ska åka hem.. Som jag sa till Ronja igår "När man inte varit hemma på så länge så bara går tiden, men när man väl åkt hem, då vill man stanna där ett tag till" "Alltid", ja det är svårt att förklara, men så är det. Så efter påsk kommer jag säkert bara vilja hem igen, fast iof har vi ganska mycket att se fram emot då också. Flytten, kryssningen och lite annat smått och gott..

Ta mig hem


Extreme makeover är på tv och även om programledaren mest bara skriker och irriterar så är det ett ritigt snyftar program.. :) Det tar sig i lägenheten. Imorgon ska det knäppas kort, och så klart skulle hon komma just den tiden jag ska vara hos läkaren så Johan får helt enkelt åka från jobbet och möte upp henne.. Måndagen efter pås går annonsen ut så det är spännande.. Ikväll ska Johan på fotbollsmöte, jag jobbar Brynjan sen blir det sista rycket. På fredagkväll ska jag göra allt annat än att städa ;) Nu ska jag åka och köpa nya blommor!

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0