Super trevlig dag..

Idag har jag haft det hur bra som helst.. Var på skolan och hade en bra lektion med två mysiga klasskamret som jag skrattar mycket tillsammans med :) Sen mötte jag upp Emma, Sophie och Isabell på stan. Vi gick runt och kollade kläder, åt lunch tillsammans och surrade! Det var hur trevligt som helst.. Emma åkte hem efter en stund. Jag och Sophie gjorde stan ett varv till :) Super kul att komma ut och träffas äntligen! :) Det ska ske oftare hädanefter! Det blev lite shopping iaf. Jag fick skjuts hem och tog direkt bilen till Kvantum för en handlig! En bukett tulpaner åkte ner i korgen som nu pryder bordet, och Ronja har helt rätt, det är väldigt hemtrevligt! Johan gick och tränade och jag passade på att laga middag, dukade med blommblad och vinglas för stämningen skull :) Köpte jordgubbar på ICA för 10 kronor som jag i affären gissade skulle smaka urk, men dom var super goda, så det blev jordgubbar och glass till efterrätt :)

Nu sitter vi och kollar "så ska det låta" och jag kan gissa att många stör sig på Af uggla, men jag älskar henne.
Hon sitter där med din platta bringa, en röd och en vit stövel på fötterna, gluggen, gips på armen och hennes otroligt snygga ben, hon bjuder på sig själv fullt ut och jag kan inte låta bli att gapskratta när hon släpper lös Ebba Grön, staten och kapitalet :P Sjukt roligt! Vi har godis på bordet som vi snart slukat och imorgon ska vi göra lite ärenden som vara utomhus har vi bestämt. På eftermiddagen blir det socialt umgänge igen men Malin och Lovisa :)

Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0