Sovmorgon av misstag!

Vad hände? Min mobil var avslagen, Johan var inte i sängen, jag slog på tv för att se vad klockan var?
11.00!?!?!?!?! FAN! Jag hade lektion halv nio, hur kunde det hända. Jag försov mig, inte bara lite heller utan 3 och en halv timme :S Jisses..

Sprang ner och tog rätt på tvätten, diskade som en galning för att kompensera den totalt förlorade förmiddagen.. Jag är fortfarande helt slut. Fattar inte varför, jag somnade ju redan vid 22 igår?

Aja, nu har det hänt. Skäms gör jag också, man måste meddela sig om man inte kan komma på lektionen, men jag har bara uteblivit. Sånt är pinsamt! Men man är väl bara mänsklig.
Gårdagen var så bra att jag kanske helt och håller glömde bort att det fanns en morgondag?

Jag ska iaf slänga i mig en lunch nu. Johan har kurs idag. Förbereda en middag. Ikväll ska jag ut och promenera med Lovisa :) Ska bli skoj att träffa henne igen. Vi vet inte än hur det gick med visningen igår :S Kanske får vi veta något idag?

Nä, nu ska vända tillbaka den har galna starten på dagen till en bättre kvällning :)

Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0