Sommar sommar sommar

Nu har jag fixat det där bältet för en betydligt billigare slant än vad som blev sagt, tack och lov! Johan kom hem sent från jobbet och stack iväg för att träna. Snart blir det fiskpinnar med mos.. Emma har ringt och bjudit över oss :) Får se hur det blir med det.. Skulle vara väldigt skönt men jag har en föraning om att Johan helst kommer vilja vara hemma.

Imorgon åker iaf han bort till upplandväsby. Jag ska jobba sen njuta av att få ha hela sängenför mig själv :) 

Jag längtar till sommaren. Så otroligt mycket.. Ska bli så kul när grillen kan tändas och man kan umgås i goda sällskap! 
Sommaren är den bästa av dom alla. Dessutom hoppas jag kunna spendera lite mer tid i Ramsele den här sommaren eftersom jag nog inte kommer jobba hela juli.. Fast man vet ju aldrig vad händer efter vägen.. Vad som än händer så är sommaren mer än välkommen! 



Nu ska jag steka fisk! 

 Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att du följer min blogg! :)

Har missat din totalt, men nu kommer jag absolut att följa den...följer ju alla "ramselebloggare" som jag hittar :)



Ha en fin helg!

Kram

2009-04-03 @ 20:53:42
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emmy Winarve

HEJ !

Jag ringde dig idag för att jag tänkte säga att du får ge mig din adress för jag har en överaskning på g. Så snälla maila eller smsa den till mig kramar och jag är så glad för din skull !! Emmy

2009-04-04 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0