Sol sol sol sol sol sol

Är ledig från matten idag men uppe för det. :) Vi har inga persienner eller rullgardiner och solen går upp på fönstersidan så det är inte aktuellt att ligga kvar är solen skiner och man vet att en till dag med toppen väder väntar. 
Johan har åkt och fönsterkillarna är i trapphuset och fixar. 
Johan skrev en inköpslista igår som jag ska gå och handla idag, det var allt från, rengöringsmedel till doslock.. Så vid tio ska jag gå och fixa det. Lägenheten dryper i damm och så fort dom är färdiga här ie ska jag sätta igång med att damma. 

Igår var jag över till Emma en stud och surrade, kollade tv och så. Det var mys! 
När jag kom hem igen så blev det sängen ganska omgående. Jag har somnat före Johan många gånger nu och det hör verkligen inte till vanligheten! 

Så vad ska jag ta tag i nu? Röja ännu mera kaske. Packa en låda till.. 
Dessutom har jag ingen aning om hur man deklarerar? Jag ska ju göra avdrag också? 
Får nog ta med mig det där hem och be om hjälp, eller måste man göra det på en gång? 
Känns otroligt skönt att kunna köpa både säng och tvättmaskin för pengarna, så även jag bidrar med något till boningen. 
Näe, fixar time!

Ha en bra dag i solen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0