PYSSELABSTINENS

Kretiviteten flödar.. Jag har beställt hem gratis tapet prover som jag ska göra tallriksunderlägg av. Ska se om jag hittar brickor på någon loppis framöver som jag kan göra lite personliga också. Har hittat mycet insperation och tips här..En jätte bra blogg :)
Har hittat en sida på internet där jag gjort en fin tavla som Johan ska få. Måste bara redigera och grejja klart lite först.

Ska åka och köpa magnetfärg och kritfärg också som jag ska använda mig av i nya lägenheten.. Men det var lite väl dyrt för plånboken just nu så det får vänta.. Känner mig på sånt otroligt pyssel humör.
Har även lyckats övertala Johan att följa mig och simma på fredag, hoppas det blir av :) Det var ju stört skönt igår, bubbelpoolen och relax avdelning.. Lite frukt så kommer det där bli kanon mysigt.
Johan kommer nog hem när som helst då blir det action igen.. Har tagit en paus i allt ett tag.

Pratade med pappa som funderar på att rusta lite i hans hus också.. Vardagsrummet ska bli 2000 tal istället för 80 tal.. Skulle verkligen behövas och jag tror han skulle trivas bättre om det blev lite mordernare.. Det skulle vara kul!

Ska ta och ringa Jonas och fråga om vi kan ställa whiskykorg, bilstol och barnvagn hos honom under morgondagen, vill inte gärna att de kommer med på fotografierna!

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0