Nyhetsmorgon..

Blev ingen sovmorgon idag.. Johanringde och väckte mig halv nio! Han ville säga hej.. Är min sambo en toffel? ;) Haha..
Lite senare fick jag ett sms av mamma som undrade om vi kunde handla åt henne på biltema, då jag till min förvåning får veta att det inte finns biltema i Gävle :S Vad sjutton! Det byggs nu och öppnar till våren.. Så vi får ta och svänga in i Sundsvall och handla istället.
Vädret blev inte som väntat idag! Det är ganska grått och trist ute.. Jag ligger fortfarande i sängen och kollar nyhetsmorgon.. Drar mig nog ett tag till också! Måste ut och flytta bilen också då jag ställde mig lite klupigt igår, men ingen stress!


Vad händer annars en söndag som denna?

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0