Nica och linjen

Matchen var tydligen skit för Johan är redan hemma :) Kass stämning kallade han de ;)
Linus har ringt och vi har surrat, tycker verkligen det är roligt när han ringer.. nu sitter han och tjötar med johan i telefonen och skratten brister ut om vart annat :) !

Jag hade fått mail av Hanna ikväll (min klasskompis från Tjörn) Hon skriver och berättar om Nicaragua, hon bor i den familj i Estili som vi bodde i förra året. Härligt att höra hur dom har det och det blev som en liten Nostalgi tripp tillbaka i tiden :P Hanna är verkligen en tjej med ambitioner och som gör handlige av hennes drömmar. Hon har rest i syd/Latinamerika i flera månader nu och är tillbaka i Nica som slut mål tror jag :) Kul!

Idag fyller en liten tjej vid namn Isabell 1 år så vi skickar våra gratulartioner till henne <3

Nu ska jag driva vidare med Johan och Linus på linjen..

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Isabell tackar så mycket för gratulationerna =)

2009-04-07 @ 11:03:21
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0