Matte A

Melissas tjat om universum upphöjt i noll och Jonas tålamod med kvationer har satt sina spår.
Jag är otroligt stolt över att jag faktiskt klarade provet jag gjorde förra veckan. Närmare VG än G dessutom.
Det var verkligen inte vad jag förväntat mig, är nästan chockad. Men helt överlycklig.
Fick dessutom beröm av läraren.. Han tycker att jag tar in saker bra och memorerar på ett bra sätt, jag hade gjort uträckningarna felfritt och skrivit provet presic som han bett om så det blev lätt för honom att rätta.. Gissa om jag blev nöjd? Jag sträckte mig och kommer förmodligen vara mallig resten av dagen.  Ett steg närmare betyget i Matte A kursen.
Och det är för första gången som sagt roligt! speciellt när man får cred för den tid man lägger ner :) Skulle vilja fira med buller och bång men påminner mig själv om att det är en bit kvar trots allt :S Än ska jag inte ropa hej.. Men ett delprov är iaf ur världen. 

Ganska roligt var det också.. När Melissa skulle hjälpa mig hemmai Ramsele tyckte jag att det var skit drygt och kanske en ganska onödig uppgift vi gick igenom. Hon snackade med sina egna uttryck om universum och berättade om olika regler inom matten som var viktiga att komma ihåg, hon skrev upp "kom ihåg" rutor i mitt häfte som jag då ´kände var totalt meningslöst.. Men under provet kom faktiskt TRE frågor där jag kunde vända mig till dom där kom  ihåg rutorna och kanske var det räddningen :) Tackar!

Nu vill jag egentligen bara sätta mig och räkna men jag ska göra annat :)




Kommentarer
Postat av: Daniel

urk, matte.. spyr!

2009-04-21 @ 11:43:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

iuihih

2009-04-21 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0