Kvällning

I mina tankar var det en liten promenad ner till stan med en glass inplanerad, det slutade med en power walk på 1 och 1 halv timme haha.. Nu är vi hemma igen. Johan kör hårt, vilket förmodligen är bra.. Men i slut spurten fick jag säga ifrån och sakta ner :) Men nu är jag nöjd och glad att det är gjort.. Lägenheten är städad, det gick ganska fort.

Jag drömmer bort till Öland, sitter och tittar på stugor och aktiviteter, men det kostar ganska mycket att vistas på den där ön :S Men någon gång i framtiden ska det bli av :) 

Det är på tv om en flyg olycka och Johan sitter som fast klistrad :) Finns nog inget som faschinerar honom så mycket som flygpaln.. Ganska kul att se honom..

Nu ska jag ta lite kvällsfika!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0