Kocken Johan

Som det ser ut är det Johan som fixar maten idag :) och då blir det köttgryta med ris! Ska bli mumma. Han är och tvättar bilen nu och jag har just hälsat på Jonas på övervåningen, han hade blivit sommar brun och fin i solen denna helg :)

Disken är borta och nu tvättas mattorna! Blir som roligare att städa och röja när det är fint väder ute.
Jag funderar starkt på att ta en promenad efter maten och hyra en ny film. The Reader tror jag den hette?
Får se hur det blir med det.

Tulpanerana blomstrar på köksbordet och jag tror det ska bli en vana att ha levande blommor hemma :) Det är väldigt fint!

Nu kom kocken hem, vilket betyder att det blir mat snart :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0