Kalas dagar!



Helgen har varit helt underbar.. Finns inte tid till uppsatering här när man här hemma sån kort stund men
Vi har hunnit med massa annat, men som vanligt inte tillräckligt ;)  Vi har pimplat, solat, festat, grillat, umgåtts, promenerat, pluggat, ätit gott och haft det hur bra som helst.

Känns alltid lite vmodigt att vända mot Gävle igen, men nu är vi tillbaka :)

Vet inte hur jag ska sammanfatta dessa dagar så jag struntar i det!













Massa mer bilder finns på facebook :O)


Tillbaka till vardagen igen och jag har röjt ut garderoben och skrubben.. :) Förmiddagen har gått undan.
På tosdag är det visning och då ska det vara tipp topp igen!
Idag ska jag på yoga och matte lektion.. Hoppas verkligen att det går fort. Ikväll ska vi såga till ett hyllplan och fortsaätta fixa ;) Men det blir en kort vecka.. På fredag åker vi på kryssningen.

Nu måste jag göra lunch och knalla ner till skolan!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0