God natt på er!

Hemma igen.. Skönt! Det var kanon kul på jobbet ikväll, vi hade en "pratikant" där så vi var som en extra personal vilket var kanon skönt! Jag fick reda på att några av kidzen blir mina grannar =) Roligt! Vi kollar Grannfejden just nu och det är ganska roligt.. En annan rolig sak som förgyllde kvällen var filmen som du hittar här på jessicas blogg, där ni kan se hennes dotter agera expidit.. Jisses så kul att se!

Ikväll ska jag klippa Johan och bara ta det lungt. Upp med tuppen imorgon och tvätta lite och packa sen drar vi på kryssningen på eftermiddagen.. Stört skönt..

Snart blir det en kvälls macka och sen lite mys :) Sitter och tänker på min syster, som helt sonika ska flytta till Pite.. Det känns oändligt långt, men jag är glad  för hennes skull! Jag tror hon kommer stört trivas..Vi kommer ju träffas ändå så klart.. Men konstigt är det att den lilla skiten helt plötsligt vuxit upp och ska fly hemmet.. Undra hur det känns för mammsen som blir ensam med gubben? haha.. Och lilla (KLUMPIGA) Molly som ska flytta med, en riktigt kumpiduns till hund som nu ska fostras till något vettigare förhoppningsvis ;) haha..

Näe, nu ska jag äntligen umgås med den kära!

Ha en bra kväll!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0