Fin vädret har kommit :)

Kanon morgon.. Jag och Johan gick upp tillsammans och knallade på bankomaten som faktiskt fungerade idag "kors i taket" sen hem igen för att komma på att vi glömt att flytta på bilen igår :S PANIK! Men tack denna gång fick vi ingen böter och lovade varandra att skärpa till oss.. Snart är den där datum parkeringen slut och den här veckan har vi knappt använt bilen så det är så lätt att glömma. Johan har gått till jobbet varje dag och jag går som oftast eftersom jag inte alls är förtjust i att köra bil.

Jag ska snart knalla ner på skolan på läroteket och ta igen lite matte som jag missade när jag så vackert försov mig :)
Sen ska jag möta upp tjejerna på stan och umgås lite. Känns som en bra dag. Klockan är bara halv 8 och det är redan varmt ute.. Det är väl goda tecken? Hoppas dom öppnar ute serveringarna snart eller är man lite väl optimistisk då?

Jag längtar tills tant grön öppnar, det var mitt favvo ställe förra sommaren, trubaduren, blandade åldrar och skön stämning tyckte jag. Där ska jag avnjuta tid även denna sommar, men med vatten eller läsk i handen eller för de evigt trogna vinglaset ;)

Nix nu är det fix som gäller!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0