En dag som aldrig slutade :)

Det blidde en ganska lång dag idag.. Var på Brynjan från tidig morgon, sen skola ett bra tag och sen Brynjan igen.
Har inte varit hemma sen 9 imorse :) Kom hem nu till en slaktad Johan som är helt slut efter att ha krypit på en vind..
Det är "Arlanda" på tv, så han sitter som fastklistrad haha.. Disken tog jag hand om ;)

Imorgon ska jag fika med Sophie på stan, Emma hänger nog också med, och lilla Isabell :) Det ska bli trevligt.
På kvällen ska jag och Johan äta en god middag.. Och lördagen blir det picnic med Lovisa och Malin!

Vi hade iaf skit kul på teatern ikväll. En kvinna från ett teater förbund kom och gjorde några roliga lekar och jag blev som ett barn på nytt.. Skit kul.. Har hunnit göra hemläxan också! Härligt!

Känner mig kanon laddad inför sista april lägret också. Måste bara leta reda på mina gummistövlar, tro om dom kan vara hos svärfar? Får åka och kika.. Idag blev en promenad fri dag och imorgon blir en tidig morgon igen.

Ska försöka få kontakt med Johan via tv,n ;) Vill ha sällskap nu!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0