Det var den dagen..

Då var jag hemma igen.. Matten gick bra! Skönt att repetera inför provet. Yogan gick också bra, det är skönt att bara komma hemifrån en stund :) Johan har åkt och handlat lite och hälsar på hans pappa..
Jag har diskat och plockat lite.. Äntligen hemma är på tv och ger insperation! Önskar jag kunde vara så där duktig!

Ikväll ska sågen fram och hyllplanen in, tvätten ska sorteras och sen ska soffan nötas!
Blev ledig från lektionen imorgon bitti ¨så då hinner jag få mer gjort också. Synd bara att ALLA tvätt tider är bokade :S
Imorgon ska det även skrivas kontrakt på nya lägenheten så då ska jag försöka förhandla till mig lite diverse.. ;)


Nu ska jag grejja vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0