BRYNJAN!

Den här dagen har varit lååång... Vi åkte ner till stan en sväng men jag ville hellre till Valbo så bilen tog oss dit. Där köpte vi kolfilter av peter och hälsa på Emma på Gina :) Åt en mjukglass och fick en glimt av E.M.D ;)
Sen bar det av hem.. Vi har haft massa plus grader och stårlande sol.. Johan åkte sen till Upplandsväsby och jag gick till Brynjan.. Var inte på nått humör alls innan jag skulle dit, men mina super kollegor och härliga ungdommar blev jagsnabbt på topp igen.. Brynjan är verkligen ett ställe där man skrattar även om man verkligen inte har lust :)



Nu tänker jag krya ner och njuta av HELA sängen :) Imorgon tänker jag ta en sovmorgon och sen ska jag fixa det där filtret till fläkten, om det är lika fint väder som idag ska jag ta mig till Hemlingby och gå en prommis!
Känns som kommande vecka kommer gå fort, vi är snart hemma :) Där vantar kalas hos pappa. Tjejkväll med mina tjejer. Tid på kvarnbacken och lek och stoj i Västansjö.. Och säkert massa mer. Det är som så mycket man vill hinna med när man väl är hemma så det brukar sluta med massa stress, men det blir alltid roligt ändå!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0