Borttappad pojkvän!

Johan hade glömt mobilen hemma igår när han åkte.
Han ringde tidigare idag och vill att jag skulle hämta honom vis stationen kvart över åtta. ungefär då skulle tåget vara framme i Gävle.. Han skulle ringa igen efter matchen och säga när tåget gick :S Men inget samtal kom.

Jag åkte ner till stationen och väntade. Kollade på ankommande tåget listorna och inget upptåg skulle inkomma förns kvart över tio? Blev väldigt förvirrad och ringde kundtjänst som säger att tåget som Johan stigit på stannar i skutskär och därifrån måste han ta en buss.. Och vart eller när den bussen kommer har jag ingen aning om.. Huvudsaken är att han kommer hem..

Undrar när detta kaos ska göra avslut, för jag är lite less nu..

Sitter hemma och är lite smått orolig (det har jag efter min mamma) tålamod för detta har jag egentligen inte!
Kollar på "Vårt brölopp i era händer" och väntar på att dörren ska öppnas.. klockan nio börjar en film, something new, gluttar nog lite på den också antar jag..

Ja, det var den helgen i all sin prakt..
Dagens positiva: Johanna stannar eventuellt i Gävle från imorgon (?) eller Tisdag (?) och åker hemåt med oss på torsdag :) Wiiiii.. det skulle vara kul om planen blev så.. 

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0