Bakning och fotbolls säsong!

Hos Emma var det trevligt :) Vi surrade, hon putsade fönster och sen åt vi en god lunch.. Efter det satte vi oss i varsin fotölj och somnade till båda två.. Haha..

Sen gick jag hem och dammsugade och grejjade. Johan hämtade mig och körde mig till sandviken där Culjo sprayade på mig lite färg :) Sen blev det Maxi där vi handlade present till Johans pappa som fyller år imorgon. Jag kommer inte kunna åka dit på kvällen så jag ska gå dit med lite chokladbollar och en blomma under dagen istället.

Väl hemma kastade Johan i sig mat och åkte iväg lika fort igen, fotbolls match.. Nu börjar säsongen ;)  Ikväll ska jag baka lite och plocka undan.. Kolla färjan 2 =) haha..

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0