24 galna timmar..

Hemma igen efter kryssningen. Det har varit super kul!
När vi kom på båten blev direkt till buffén, som hade all möjlig mat. Det fanns mängder att väjla av och jag kan garantera att ingen av oss gick därifrån hungriga.. Sen gjorde vi oss klara för fest och gick ner till grabbarnas hytt och häckade..  Jag fick för första gången se Jonas full och det var en glädjande stund, haha.. Vid ett tiden gick vi upp till en av barerna där det spelade ett jätte bra band. Det var lagomt med folk och vi dansade tills fötterna värkte :) Vid 2 tiden tänkte jag göra refrängen men ångrade mig, hade så roligt så jag stannade kvar.. Bandet spelade super dansvänliga låtar och övriga människor var ganska förfriskade :) Fick mig många goda skratt under kvällen. Vid tre tiden skulle vi gå upp till discot där Jonas och Anders landat, men det var inte min typ av ställe. Massa utslagna, tok fulla ungdommar, glas på golvet, öl och sprit spill överallt, total köttmarknad och ett tag trodde jag nästan någon hade sex på dansgovlet.. Dessutom spelades tok dåligt tecno musik som fick mina öron att domna bort :) Började känna båten gung och väntade en stund på att Johan skulle få dansa av sig och halv fyra vandrade vi mot sängen. En av oss vinglade en aning men det berodde tydligen inte på alkoholen ;) Det var båten som svajade Haha... Jag vaknade halv se igen och hade lagomt ont i höfterna så jag fick vanka runt i korridorerna och fördriva tiden på egen hand, fick ju trots allt skylla mig själv, men med tanke på hur roligt jag hade så var det värt det :) Halv åtta väckte jag en mindre pigg Johan och mötte upp Emma och Peter för att inta frukosten, som även den var helt magisk ! Super gott.. men efter att ha sovit bara två timmar så stod inget annat än mer sömn på schemat :) Johan var inte den som protesterade! Vid 10 klev vi upp igen, kändes som grus i ögonen, men vi ville ju inte sova bort hela dagen, det blev taxfree, finskt dansband, brudar i bikini, trubadur och annat skoj som vi tittade på.
Men tröttheten kom ikapp och i ärlighetennamn var det ganska skönt när vi kom tillbaka till stockholm och fick sätta oss på bussen! Men det skönaste var ändå att inta sängen här hemma.. Vi hann inte mer än lägga oss ner så slockande vi båda två :) Idag väckte Johan mig vis tjugo i tolv, då tyckte han att jag sovit färdigt! Jag vill åka på mer kryssning, det var super kul. Roligare än jag förväntat mig, hade inget problem med att vara nykter tillsammans med dessa människor heller vilket var skönt. !

Jag ska strax köra Johan till fotbollsmatchen och själv ska jag på personalmöte klockan fem.. Sen blir det hem och städa igen :) sista visningen imorgon, skönt!

Ny vecka med nya möjligheter?

Bilder kommer senare.. Har ju som sagt inte haft någon kamera ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0