Helgen som den varit :)

Fredagen var urkul.. Vi käkade här hemma, drack gott, skvallrade, dansade och tjoade.. Sen raggade vi upp Jonas och gick hem till Anders där grabbsen befann sig.. Där fortsatte festen, med gitar hero, balkong häng och annat skoj..

Lördagsmorgonen var midre roligt, men så är det ju som oftast dagen efter men man får bita i det sura äpplet, kruxet var ju att 25 års fest på heart break stog på den dagens lista :P Men det gick ju bra ändå..Det blev en minst lika lyckad kväll, med mingel, drinkar, grekisk mat. sång och dans. Täffade jätte myke trevliga människor. Förfesen var hos Carro inne i stan. Bilder säger mer än tusen ord...


FREDAGEN 5/9


Lovisa hemma hos oss :O)



Carro och jag.


Middag hemma.
Rebecca, Lovisa, Caroline

Hemma hos Anders. Jonas, Lovisa och Linus


Johan, Rebecca och Jonas


Linus och Anders


Jonas, Anders, Caroline och Rebecca

LÖRDAGEN 6/9

Ingrid hemma hos Caroline


Carro


Hemma hos Caroline innan vi åkte tll Heart Break


Mingel i form av "frågesport" =) Rikke, Johan och Carro


Johan ville verkligen vinna men kunde inte förstå vad KOMBO betyder :P


Hanna kämpade på bra också :P


Buffé dax.


Jens och Magnus.

Erik och Johan


Matte och Magnus


Födesedagsbarnen :)

En överlycklig Mattias.


Johan och Patrik.


Fredde och Anders



Vi avslutade kvällen med Hanna och Fredde om sällskap på vägen :)

Jag har haft hur roligt som helst hela helgen och nu är det färdigt för ett tag.. En hel söndagsvila står på schemat och Johan sover som en stock än, klockan är fem på dagen :) Ikväll ska jag se Ensam mamma söker och bara knalla runt i mys dress och dra mig.. Imorgon är det måndag och vardagen tillbaka.. Ganska skönt på ett vis.

Tack! Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket snyggt kök ni har! Du måste lägga ut fler bilder på er lägenhet så jag får se hur ni bor!



Kraam

2008-09-07 @ 19:19:14
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Trevligt med bilder, men VAAARFÖR ingen bild på dej så jag fick se kläderna du hade på dej ? :P jag blir less!! Fina ögonbryn din vän lovisia hade :) kraam

2008-09-08 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0