Städ och annat..

Det blev en kort dag, vaknade inte förns halv ett :S Var en evighet sen jag sov så länge..
Tog en prommis och gick hem föratt diska.. När Johan kom hem åkte vi för att träna.. Det var hur jobbigt som helst och han fck sig ett gott skratt. Men det var ganka roligt.. Han i kassan var hel knäpp så det roligaste var nästan att prata med honom. =)

Nu håller vi på att städa inför helgen, blir ganska mysigt. Vi har hyrt en film också.. PARANOID PARK, jag hoppas att den är bra.

Mitt första pass på fritids gården igår gick kanon bra, det var super roligt. pelade biljard, lekte DJ, wii och sålde godis.
En bra start på nytt jobb.


 




Imorgon ska jg dit igen hoppas det går bra då också.. Det är ju dessutom dop på dagen så det händer mycket just nu.. från inget till allt ;)

Caroline har gjort om min blogg igen :P tackar! Lite omväxling förnöjer!

Jag har dagdrömt om öland i flera dagar nu. Hur härligt vore det inte att åka dit en vecka-tio dagar..  Nästa sommar alltså. Ekerum camping, underbart ställe.. Det blir min semester nästa sommar om jag fortfarande drömmer då =)

Har förökt fått lillasysteratt söka skola här, gick bra tills vi insåg att det hon vill läsa inte finns här :S
Attans, för det hade ju varit på bra och kanon kul om hon bodde här :)



Ska hjälpa till lite med städningen nu!



Puss
 








Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin bloggen blev! Jag är jättesugen på att göra om min blogg också, men jag kommer ju fan inte ihåg hur man gjorde med alla koder och skit! Funderar på att ändra den till en vanlig mall istället.

Hoppas det blir bra på dopet idag!Kul att jobbet går bra. Vi hörs på telefon nåt!



kram

2008-09-13 @ 08:24:30
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0