Semester planering, telefoni och brudkväll...

Jobbet var ganska trist idag, fick jobba ensa ganska länge för det var många som skulle på möten, fick vara ensam ett tag, fifflade med ett strykjärn och rätt vad det var fick jag det VERKLIGEN HETA vattnet i strykjärnet på foten varpå reaktionen blev att jag tappade srykjärnet i golvet och det blev ett jack :( Men det är sånt om kan hända.

När jag slutat ringde Johan och berättar att det gått snett på jobbet i söderhamn, han måste jobba över, inga dörra målade ikväll :) Jag fic ta hans nyklar och sitta på gymmet och passa, han skulle ju egentligen jobba där, men kunde inte, så vad gör man? Spännande tänkte jag, kanske finns det lite ögongodis på ett gym :) Haha, men ack så fel jag hade, bara gamla gubbar. Tur att jag har en snygging hemma att vila ögonen på.

Imorgon är jag äntligen ledig :) Ska sov ut sen ska jag ner på biblioteket och kopiera lite papper som ja sen ska lämna till arbetsförmedlingen, så ja, jag måste dit igen. Skit.

På fredag har jag kört ut Johan, jag ska ha tjej middag här hemma är det tänkt :) Behöver lite sånt när jag nästan bara träffar Johans killkompisar annars :) Inget fel med det men... ;) Lördag är det 25 års fest på heart break, jag ska till Carro innan och tar sällis med henne.. Möterväl upp dom andra på plats. De blir grabbfritt fstande i helgen, men dock lungt för min del.

Vi har fått vår hem telefon också så det är ju kul.
Igår satt jag och Johan och kollae på Modos hemsida, och om allt går som det ska åker vi på en liten semester till Övik i slutet på oktober, med mys och hockey hos Ronja och Andreas. Modo möter nämligen Brynäs där på tisdagen :) . Är ju ett tag kvar, men jag gillar ju att planera.. Plus att det är något att se fram emot och som ger motivation attt sätta in mer pengar på sparkontot :P haha..

Nu ska jag skriva en meny tills på fredag ;) kan lova att avocado ingår, det är numera mitt favorit intag. :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, det är ju såååå sjukt gott =)

Blir mys på fredag!



puss

2008-09-02 @ 20:26:18
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Alina

Söt header du har! :)

2008-09-02 @ 20:29:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0