Semester från semestern..

Jag vill verklien jobba nu, dör av tristess.. Johan jobbar från sju till mogonen, kommer hem fyra, käkar, åker på jobb igen och kommer hem vi 22  :(  Promenader, stads span och städ här hemma har verkligen blivit långsmt de också :P 
Men idag har jag fått några fler turer, och ska dessutom ringa vikarieförmedlingen inom förskolan och fråga om det finns några timmar man kan skrapa åt sig där.. Hur lyxig det än kan låta att vara hemma och sova, är det förbannat långtråkigt och ännu mra tist med kontouttag :S En semester från den här "semestern" skulle inte sitta fel.. 

Igår när jag kom hem från Bollan och Rebecca hade jag fått ett paket på posten, ett hemskapat :) Hade glömt hr kul det faktiskt är att få post =) Det var från min kusin Jessica, innehållet var en bok, titeln oklar ;) men tänt vad post kan pigga upp i en mörk och regning kväll :) Nu ska jag sätta mig och skriva brev bara för det.. (mamma du skickar aldrig nu för tiden, börja med det igen) ! 

Vi var till Johans syster dotter och beställde julklappar ur hennes jultidning, blev lite mer än vi tänkt oss men vi tog Sara två steg högre upp i premie listan iaf  =)  Sen hängde vi hemma hos dom i deras nya MONSTER soffa som är sjukt härlig och hur stor som helst.. Dom har fått riktigt fint hemma med nya möbler, nytt kök och annat fint :) Sen hälsae vi på Johans pappa och handlade innan hemfärd. 

Idag är ju en ny dag, och jag måste hitta på nått drastiskt att göra.. Bli lite kreativ i skrivandet!

Puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0