Örnsköldsvik - en planerad semester

Den här dagen blev genast mycket bättre efter att jag snackat med Racha =) Hon hade arit lyrisk under konserten så den hade uppenbarligen vait bra, fullsatt glob, och shopping hade dom hunnit med. Vi pratade om sista helgen i Oktober och nästintill bestämde att det är då det sker.. Eftersom dom flyttat mitt utbetalningdatum får även jag lön lagomt tills dess =) Jag och Johan åker till Ronja och Andreas i Övik på lördags morgonen och stannar till på onsdagen eftersom den TOTALT spännande matchen äger rum på tisdagen vilket jag tycker va as bra för då blir ytteligare en lite semester för mig och Johan, fem dagar blir vi i Övik.. Är alltid roligt att komma bort en stund, och dessutom få dela dom dagarna med kära vänner, och en som sagt TOTAL spännande match.. Det ligger mycket prestige mellan mig och Johan i detta :P haha.. Jag håller tummarna starkt på Modo, och ska jag vara ärlig tror jag att Johan gör det också... Innert inne. 
Nu kan jag trask till jobbet med ett leende på läpparna och bara njuta av allt som väntar. Trots att jag var så arg och sur igår.. Brukar faktiskt vara ganska lång sur, men inte den här gången.. Dessutom är det en viktig match här i Gävle, på måndag om två veckor, då kommer ju Modo hit och självklart måste man ju stötta den snart ingifta stjärnan :P 
Det som var ganska roligt igår var när det var en sammandragning på sporten och jag hade somnat och Johan blir helt till sig när han ser Andreas på tv.. :S Haha, Jag blev nästintill rädd för honom.. Det är varken första eller sista gången han syns där men Johan tyckte iaf att det va as ballt. Ganska sött =)  Det roligaste vore om Lelle (min morbror) kunde ta sig ner för att se matchen också.. Då hde det blivit livat. Ska ringa honom och fråga Haha..

28 Tisdag 19:00 MODO Hockey Brynäs Swedbank Arena


     


26-28 september
- Mamma och Fanny med massa mys..
3-5 Oktober - Jessica Brorsson med massa galenskaper.
10- 12 Oktober - Hajkläger med för lite sömn.
17-19 Oktober - Linas 30 års fest med dans och musik.
20 - 21 Oktober - Ullared med Peter och Emma
25-29 Oktober - Till Ronja och Andreas med skratt och hockey.
31-2 Oktober -November . Spökläger med massa rädda barn..

Tack till den som uppfann dagar, år veckor och klockan, och utanav det uppfann en kalender. Annars vore jag totalt ute och cyklade.. Trodde att jag skulle vara på gården idag, men så slog jag upp kalendern och ack så fel jag hade, jag skulle ju vara på hemmet.. Har varit varannan dag så länge så jag blivit förvirrad. Måste fortfarande byta bort en helg, då Jessica kommer hit, men de fixar sig säkert =)


 

Såg dessutom att Håkan Helström ska spela på konsert huset här i Gävle och att det finns biljtter kvar :S Men någon hejd får det faktiskt vara.. Biljetten kostade 450 kronor vilket jag tycker är på tok för myckt för en artist..  Men enligt mitt stjärntecken ska jag bli miljonär och närdet inträffar kan jag överväga att betala den summan :P
Jag bara väntar!

       

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka underbara helger du har framför dig! Det behöver man när höstmörkret kryper på!



Kram

2008-09-19 @ 19:20:53
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag får ta med programmet jag digitalscrappar i när jag kommer ner. Kan vi installerna det på er dator också. Det är ett heelt otroligt program. Bilden jag gjorde på Jim var en färdig layout där man bara behövde klicka dit kortet. Jag gjorde bara några små ändringar så var det klart! Sen skrev jag ut det och klistrade fast på svart kartong. Blir väldigt fint och det är verkligen enkelt. Alla papper, knappar, band, spetsar, jag allt finns digitalt i det där programmet så väljer man bara bakgrund, lager, knappar, bokstäver och texter! Jag satt flera timmar igår och prövade mig fram! Hur kul som helst!

2008-09-20 @ 08:31:01
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0