Jobb =)

Det lönar sig att bekgala!? =) Jag fic mera jobb. Igår kväll, idag och flera turer nästa vecka.. Ur skönt!
Har nyss kommit hem från en ganska stressig dag. Börjar jobba igen på fritidsgården klockan 18, men jag njuter mer av detta än att bara sitta hemma och göra ingenting..

Imorgon är jag iaf ledig, ska städa har hemma eftersom Johan bjudit hem folk efter dopet på lördag. Då vi också ska till O´learys och se nån fotbollsmatch :S Det blir skert roligt. Jag jobbar mellan 19 och 23 men resten av tiden kan jag va me ;)

Igår läste jag ut den efterängtade SÅ DUMT av Mia Törnblom, enligt mig var den överskattad, säkert bra för vissa. Men jag skulle inte välja att läsa om den direkt, så den åker i Jessicas händer nu.
Jag kastr mig in i en ny =) "TILLSAMMANS ÄR MAN MINDRE ENSAM" av ANNA GAVALDA..
Den ska enligt Hanna vara en riktig dröm bok så jag längtar tlls ikväll när jag får ge mig i kast =) Läser som en galning nu, så mycket jag hinner, ett utmärkt sömnmedel desstom..



Har kikat lite på jotex och hittat jätte fina saker jag skulle vilja ha, bland annat två tavlor men jag har en elefant på stan först som sa hem.. Jätte fin.Jag hittade den på en inredningsbutik när Jessica här, blev förälskad på en gång =)
Nu ska jag se City Akuten lagomt innan Johan komme hem!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0