"I ditt ansikte"


Igår kollade jag på I ditt ansikte, Magnus Betnér komik program och jag skratte tills tårarna kom och fick ont i magen, de var så roligt. Har tyckt att hans huor varit lite för "hård" tidigare, men nu utmanar han sig själv genom att möta jus en publik han kitiserat så han har vuxit Haha, och Ja, Han är s´jukt rolig.
Han kommer tll Gävle den 1 oktober, och jag är super sugen på att gå. Tal till nationen heter hans turné =)

V har just kommit hem från Peter och Emma som bjöd på en underart god middag (Tack) vi surade, kollade lite tv och planerade. Nu är våran tripp till Ullared bokad och klar =)
Vi ska stanna till i Borås pådit vägen och gå på outlet där, som tydligen ska vara väldigt bra!
Vi ska sova i en lägenhet som ser rätt mysig ut och shoppa tills börsen blöder. Gäller at spara för det är mycket som sker i just Oktober. Men de är ju bara en ytterligare moivation till att jobba.
Lägenheten ligger alldeles brevid sjäv köpcentret så det ä ju perfekt.
Peter fick låna hans förädrars bil som är bensin snål och desutom har en tak box, så min vinterjacka hoppas jag hitta där =) Ser verkligen fram emot att komma bort lite, om så bara över en natt så är det alltid roligt.




Vår lägenhet i Ullared



Tränade med Johan ikväll, herre gud, han kör ganska hårt :S Jag har muskler som jag inte ens visste fanns och antar att jag knappt kommer kunna röra mig imorgon, men det var ganska kul iaf. =)

Känner en gnutta hemlängtan, eller som vanligt, inte hemlängtan, men längtan efter det gamla och längtan efter mina vänner. Dom flesta bor ju inte där men man ses som oftast hemma. Jag önskar Winnerbäck heen kund gå i repris, då levde jag på riktigt =)  Det är förmodligen en helg jag sent kommer glömma för det var så gemytligt och roligt  Haha..

Imorgon ska jag kanske jobba. Om inte så ska jag försöka komma över en jävla tvätt tid.. Den där tvätten gnager sönder min skalle =) Det är ett tdfördv utan dess like också :P Blää

Nu ska jag läsa min braiga bok, Tillsammans är man mindre ensam =)

Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0