Bad moon rising..

Nu är jag redo för fest. Poppar Best Of Creedence Clearwater Revival och njuter :) Det faktiskt kul att göra sig iordning när man verkligen känner för det.. Johan har nyss kommit hem och ska stryka en skjorta och trots Johannas snabb kurs går det inte så bra =)

Nu ska jag snart skicka iväg honom, han får bli mina vänners taxi för en stund :P Sen ska jag ta mig ett glas vin och koppla av lite..

Bilder kommer senare..

(Tack för att du väckte mig mamma, jag höll på missa tvätt tiden) =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: moster

det är kul att läsa din blogg. du skulle kunna ge dig på en författar-karriär. men det bästa är att du verkar må så gott med Johan i Gävle. njut av livet och nuet. puss å kram

2008-09-06 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0