1 2 3

Äntlilgen måndag! Det menar jag, Har jobbat 8 dagar i rad nu, även om två av dom varit på Brynjan och inte har innfattat allt för många timmar så känns det skönt att vra ledig nu. Dock lit nervöst när jag nte har en enda tur den här veckan :S Men dom kanske ringer, förhoppningsvis! Men idag ska jag iaf vara ledig.

I Lödags var vi på fest hos Anders, jag kom dit vid halv elva. Han hade förberett lekar och det var mycket folk, väldigt trevligt förutom några undantag.. men det är sån man förtränger. =)
Det var iaf roligt att träffa lite folk. Emma och Peter var där. Ingrid och Patrik, Hanna och Fredde, Jonas, Kristin och massa flera.


Peter, Emma,  Carro och Hanna


Ingrid och Patrik


Muggen, Jonas och Kristin


Grabbarna Grus?


Jag och Anders


Johan och Hanna

Nu ska springa ner. Ska hänga med Hanna och Emma idag..
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0