Datum parkering

Då var det fredag igen :) Fast alla daar känns lika numera. =) Laila har ringt och jag har fått några mer turer nästa vecka. Fortfrande för lite men bättre än inget. Har nyss varit och handlat, ska bjuda Johan på en mysig middag. Sen ska han köra mig till tåget och plocka upp Jessica och sen ta oss till ett ställe som heter Cheers =) Ska bli hur kul som helst!

Igår kväll kom Emma och Peter över.. Riktigt trevligt. Vi surrade och hade mysigt. =) Hon hade varit hos frissan och det känns som alla gör den där höst fixen nu, alla utom jag.. Jag sparar på mig =) Ska faktiskt fråga Ronja om hon kanske vill följa mig till Sthlm i Januari och medverka i förändringarna :P Jag längtar faktiskt.

Appropå stockholm så åker jag och Johan dit nästa Lördag, vi ska hälsa på farmor och hjälpa henne med en tv och duschen. Äta gott och dricka lite vin säkert =) Det ska också bli mysigt.
Igår servade vi bilen.. Och dom har börjat med datum parkering här.. Jag som inte ens kan fickparkera, nu blir jag mycket mer begränsad :S Fan..

Jag ska sätta igång och förberade middagen.. Sen ska jag duscha och göra mig iordning för en galen kväll med en galen människa =) Och jag uppskattr verkligen att det kommer folk som hälsar på. :) Är otroligt tacksam för det.
Trots att jag ofta gärna är en liten ensam varg så känns det otroligt skönt att det kommer hit människor =) Jag har ju faktiskt planerat att stanna här nu och det känns som att det tas på allvar :P Är super glad.. Jag måste erkänna att trots at jag gnäller och kagar över att vi bor trångt så ska ni bara veta hur skönt det känns att slippa leva i en resväska som jag har gjort ganska länge nu, att vara någonstans där jag känner att jag kan packa upp för att stanna och inte behöva tänka på nästa äventyr!? För varje dag är ju ett äventyr, förutom att jag har mina saker och mig själv på en plats där jag trivs och tänker stanna :O) so welcome to compact living! =)

Måste bara kommerntera en sak jag avskyr, tycker egentligen inte att det är särskillt vesentligt men det finns två saker med tv som jag får ont i magen av, som är så otroligt dåligt och pinsamt.. 

Första stora floppen inom tv är ... Anders Lundin.. Jag får mardrömmar av att tänka tillbaka på tiden när han höll i boliibompa :S Rysningar!
 

andra stora floppen måste vara ....  Ellen Degeneres.. Ja, hon är säkert jätte bra..
Men skippa dansen och dom dåliga skämten för det är inte roligt!?



Och eftersom det är på tv nu så byter jag kanal :D

Puss och ´Kram

Ha en bra dag




 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Sth ? Kom gärna förbi om ni vill , kan bjuda på mat... om ni har tid mvh Emmy

2008-10-04 @ 14:22:49
URL: http://tusenskenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0