Stockholm och Grillad lunch.

Lyckliga dagar igen.
I fredags jobbade jag till halv tio, Johan var snäll och hämtade mig eftersom jag är lite rädd att gå vägen hem.
När vi kom hem fick jag varldens chock, en super ren och snygg lägenhet, all tvätt viken, tända ljus, färska räkor, vitt vin och gott bröd. Han är verkligen bäst min Johan =) Såå mysigt.
På lördagsmorgonen klev vi upp tdigt och åkte till farmor =) Fick våfflor då vi kom fram sen åkte vi iväg och hämtade hennes tv, sen satt vi hemma hos henns och pratade och Johan agade hennes dusch, hon skulle iväg på 80 års kalas en sväng så jag och Johan åkte till Högdalen och lallade runt. Sen hämtade vi henne igen och åkte hem och fick god fisk till middag. Vi åkte tillbaka till Gävle klockan 18 och sen slappade vi resten av kvällen :)
Idag har jag jobbat och när jag slutade klockan 14 åkte jag Johan Hanna Fredde, Anders och Carro till hemligby och grillade, god lunch =)

Ikväll ska Jag Johan Hanna Fredde, Peter och Emma på bio, "Rally Brudar".. Det sk bli trevligt :) Det är bra tider nu och det kommer bara bli bättre känns det som :) Jag har inte den där hemlängtan längre och det är supr skönt..

Den kommer ytterst sällan nu mera :)


Nu ska vi kila! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0