Rynkade ögonbryn från mogonstund..

Fan de är inte kul att vakna sur! Jag var sur från det att jag klev upp.. Har hittat saker att sura över hela dagen.. :S
Haft en vedervärdig huvudvärk som inte ger med sig heller.. Pallrade till Brynjan vid 18 för jobb och tänkte att det skulle släppa lite, men med disco musik, ungdomar och gitarhero blev inget bättre denna kväll.. Hem Stor städa och prata med Ronja och nu är det väl lite bättre..
Johan är snart hemma från Hockeyn, brynäs vann med 5-1 så han är väl på toppen humör..
Jag hatar sånna här dagar. Nu är det till och med rent och fint här hemma och jag är fortfarande nedstämd..
Kan det ha med vädert att göra!? Jag tycker inte om deppiga dagar.. Trista dagar och gråa dagar :S

Jag drar återigen en suck över allt konstigt om flyger omkring..

Men det vänder ju..

14 dagar kvar till the moment!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0